четвртак, 30. новембар 2017.

Pivo poslije basketa- propast sporta u Srba

Basket je bio loš. Ubiše nas prozori FIBE. Pivo kod Zoke, medjutim, uvijek je hladno.

-Ljudi ja sam danas bio katastrofa, ubi me tempo samo ću se srušiti jednom
- Vidim ja da si ti problijedio skroz
- Dobro je sd sam OK, vraća pivo u život
- Nego jeste li skontali da je ( ) počeo prenose indijske lige u fudbalu
- O čovječe pa na šta to liči
- Da ti pravo kažem bolje izgleda od naše lige
- Dobro to i nije teško
- Ne, ozbiljno krcati stadioni...
- Znate li da je indijska liga u kriketu najgledaniji sport, u prosjeku, na svijetu
- Njihov kriket, čini mi se američki fudbal poslije
- Realno ljudi pune stadione u čitavom svijetu, pogledaj po Evropi
- Samo kod nas prazno sve
-Od moje žene ujak u Frajburgu živi, svake nedelje kada su domaćini ide na utakmicu, Druga liga
- To je tamo kultura življenja, skupi se pedeset hiljada ljudi, uživaju, troše, obrće se stotine hiljada evra po utakmici
- I onda se mi čudimo kako klub kupi igrača od deset miliona, pa kupi jer ljudi plaćaju da gledaju i plaćaju čitav doživljaj subotom ili nedeljom. pivo, kobasice, dresovi, šalovi
- A mi kad vidimo njihove navijače odmah vidi ovih seljaka indijanaca pojma nemaju
- A kod nas na Borcu 1000 ljudi, pola gleda kako da udje džaba a više od 5 maraka na stadionu potroši možda sto ljudi. I kaže hoće kvalitet.
- Isto ti je i u Beogradu. Ti na Marakani sve i da hoćeš ne možeš potrošiti para, nema piva, nema hrane, ja idem 20 godina nikad nisam potrošio marke osim karte. bijeda šta ćeš.
- Ajmo ljudi ustajem rano počeo sam sebi praviti klopu pa nosim na posao. Troje jaja, čvaraka, sira nekog. Isplati se jebiga.
- Isplati da, potroši se bruka para na hranu i kafe.
- Pravim ja već par dana. Izgotivim se fino. ako bude plata sutra onda poslije mogu i nešto normalno otići da jedem.
- Zoka ajd naplati života ti.