четвртак, 16. новембар 2017.

Dragan Ćutković pisao ministru Mirjaniću- bruceloza i vakcine


Postovani gospodine ministre,ja sam Dragan Cutković iz Donjih Kola,Banjaluka.

Od 08.10.2017.imam problem sa brucelozom,poceli su pobacaji, u stadu koza. Naime koze su vakcinisane protiv bruceloze 30.8.2017. i do danas je 20 koza pobacilo i 1 je uginula.Napominjem da su 2 koze pobacile,a ostale su gravidne nakon vakcinacije.

Gradska veterinarska inspekcija mi je odredia karantin i poduzeli su sve te nekakve mjere radi ispitivanja,Po mom laickom misjenju,a ja sam covjek seljak-čobanin,to vam je isto da nekome date da jede supu čačkalicom.
Jer se ne poklapaju rezutati Instituta Vaso Butozan sa rezultatima koje sam privatno radio. Analiza uzoraka krvi se ne vrsi kod vakcinisanih životinja,jer ce sve biti pozitivne,a u krvi se ne mogu izdvojiti vrste Brucelle...

Karantin mi je ukinut 08.11.2017.usmeno telefonom,a rjesenje trebam da cekam do 30.11.2017,tako mi je juce saopsteno i izdat Zapisnik.

U tom zapisniku se navodi da mogu upotrebljavati mlijeko,ali ga moram prokuvavati-zasto,ako su koze zdrave?
Rekli su mi da mi NE MOGU garantovati da ce koze biti negativne na brucelozu,nakon tog perioda predvidjenog u uputstvu. Naime,tvrdii su mi da je to 6 mjeseci,a sad kazu 7 mjeseci.Meni nije bitno koliko je,ja od sebe dajem jos 15 dana,ali koze moraju biti negativne.

Lično mi se čini da je ovo nekakav eksperiment,sličan onima koje je vrsio dr Mengele a da sam ja i svi ostali mjestani koleteralna šteta,ako eksperiment ne uspije.

Zamolio bi vas da ako zelite pomognete,da barem dobijem to rijesenje,kako bi dalje nastavio spor,a ako ne želite,jer mozda svim ovim ugrozavate i sebe,ja vam iskreno zelim sve najbolje.

Daće Bog,pa ce se i ovo zavrsiti dobro po sve.
Pozdrav.