уторак, 9. август 2016.

Šokovi iz Ria


Televizor u dnevnoj sobi iz samo njemu znanih razloga ne podržava HD signal BHT-a. U spavaćoj uglavnom ili spava ili kmeči najmladji medju inače vječito mladim Kovačevićima. TV u spavaćoj podržava HD signal, isti proizvodjač. Palo mi je na pamet da im zamijenim lokacije. Odustao sam, nije mi se dalo. Prinudjen sam da Igre gledam bez HD jer nam brane da gledamo na bilo kom drugom kanalu koji nije domaći. Čak i kad domaći ne prenose ono što bi bilo logično da prenose. Čak i kad daju snimak umjesto direktnog prenosa ili kombinuju snimak i direktan prenos. Šokovi.

Kad gledam onda uglavnom gledam na RTRS. Uglavnom košarku. Isključivo košarku. Komentator košarkaški moj dobar prijatelj i jedan od rijetkih koji se može slušati na košarci jer zna. Jedino da smanji partizanštinu ali takav je rodjen. Prihvatljivo je. Šokovi uslijede kada program ostane i nakon prenosa pa počne informativna emisija. To su već šokovi. Ili kad nakon prenosa krene promocija Sarajevo film festivala na RTRS. To je već izdaja.

Šokovi su i budjenja. Kao i izostanci prenosa ženske košarkaške reprezentacije. Ni odbojkašice nisam upratio. Prenosi RTS ali banda brani da se gleda. Dobro, bilo je protiv Portorikanki, mislim, na BHT. Šok nad šokovima je što nema odbojkašica Dominikanske Republike. Mada ih ne bi prenosili vjerovatno pa bih se samo nervirao.


Šokovi su i rezultati. Bobija prežaliti neću. A ni Bjelicu. Mada rezultat protiv Australije svakako je sve samo ne nerealan. Prejaki su kenguri i to zna svako ko malo ozbiljnije prati košarku. I kenguri i kengurice. Kandidati su za srebro u obe konkurencije. Legitimni. Mi bronzom ima da se udaramo u dupe. I muški i žene.


Kada smo kod žena Amerikanke sabijaju. Della Donne igra kao Bjelica. Američka Sonja Petrović samo malo bolja. Bilo bi je lijepo vidjeti u Orlovima ako izaberu skupštinu ili u Mladom Krajišniku. I pored potencijalnog seksualnog uznemiravanja u najavi. Mada cijenim da bi se mogla odbraniti.