уторак, 2. август 2016.

Rano a kasno.


Čorba, spremaj se ima tebe da kandidujemo za odbornika govori mi na jutarnjoj mejdanskoj kafi vlasnik lokala. Smijem se, medjutim šef je ozbiljan. Odgovaram, i dalje uz osmijeh, da je rano, misleći na svoje godine. Uspješno se i dalje zavaravam da sam mlad.

Ma kakav rano šta ti je vidiš ti ko se sve kandiduje nastavlja sa prijedlogom predlagač. Dobro, onda je kasno. Kasno je sada, pojašnjavam, za ove izbore sve i da sam voljan. Ništa onda, za poslanika za dvije godine, stiže posljednji prijedlog i tu priča završava. Ja se vraćam Sportu i njihovoj borbi sa režimom pa prelazim na ostale dnevne novine. Sve su vijesti bajate, od prekjuče. Vlasnici pisanih medija nikako da promjene koncept i da shvate da su portali preuzeli ulogu dnevnog informisanja a da novine moraju nešto drugo...

Izbori. Stvarno se kandiduje sve i svašta. Najgori su mi mladi u vladajućim strankama koji nude promjene i bolji život u gradu. Bolji život od kojeg? Od ovog koji su stvorile upravo stranke iz kojih dolaze a koje Banja Lukom vladaju 20 godina. Nije mi najjasnije ali to je možda što mi zaista još uvijek jeste rano. Mladi u strankama opozicije ne znam ni da li postoje, tamo se ne može ni doći do izražaja od matorih za koje se u stvari i ne zna koju stranku više predstavljaju.
Ovo par mladih političara što i dalje pliva, koliko se bori protiv nakaradnog sistema toliko se bori i protiv Idiota u svojim strankama. Prijeti im nasilno tušenje.

Srpskoj nedostaje Treća opcija ali i hrabrost za njeno radjanje. Čekati da priroda ukloni ove što nas vode sada nije isplativo a vrijeme ističe. A ostaviće svakako nasljednike, mlade, uredno obučene i nasmijane kao sa Mtelove reklame. Što iskaču iz nekog paralelnog svijeta gdje medom svinje hrane. A mi samo na njih čekamo.