уторак, 19. април 2016.

O politici u Zvezdinom kopu

Posao se užurbano privodi kraju. Već redovna procedura. Polazak je zakazan za 15 časova. Bez gužvi na granicama na Novom Beogradu smo do 19. Jedna od rijetkih prednosti Arene nad Pionirom je ta što je nama Preko Drine bliža četrdesetak minuta beogradskog vremena.

Žena zna da sam u Beogradu. Oguglala a da i nije ko joj je kriv, sve karte sam joj na vrijeme otvorio. Stanoja ne zna, renoviranje stana u punom je jeku a ja otisao na utakmicu. Konstantno Marini govori kako mora da me pritegne.

Sezonske novinarski gospodin Darko Dragičević i ja ustupamo onima bez navijačkog staža. Greška, ostarili smo za kop noge jedva izdržavaju pluća se bune. Teže je nego igrati, doslovno.
Sat do utakmice, najduži sat za svakog navijača. Veličine se smjenjuju na parketu nekoliko metara dalje. De Kolo, Teodosić, Hajns...naši su svi veličine kako god okreneš. Zviždim Milošu a volim ga kao rodjenog. Oprostiće kao što sam i ja njemu čim je sirena odsvirala kraj.

Čekanje ubija. Kratim vrijeme u razgovoru sa Mejdancem sa adresom u Beogradu. Čovjek sa iskustvom iz Republike Srpske. Ne direktno političkim ali upućen je mnogo mada se trudi da ne prati previše. Kaže da čita blog, mora kad mu napadno iskače po Fejsbuku. Nema riječi hvale za vlast u Banja Luci nema ni za banjalučku opoziciju. Kroz riječ dvije opali po politici Preko Drine onda opali koju sočnu ka parketu.

Izbjegavam razgovor o politici u Srpskoj, skrećem temu na Srbiju. Kaže da ga u Srbiji zanima samo njegov privatni posao i Zvezda. Kaže neće 24 ni biti u Srbiji. Namjerno.
Konstatujemo na kraju da i Srbiji i Srpskoj nedostaje kao lijek za kvaran zub Treća opcija. Pitam ga ko je Treća opcija u Srbiji on se smije. Spominjem mu neka mladja imena u Srpskoj ali nemamo više vremena. Doslovno ni ja ni on. Perez Perez počeo da duva u pištaljku. Mi počeli da duvamo u Zvezdina jedra, jedrili smo ali Rusi imaju motor pod palubom.


Povratak natrag bez tuge. One košarkaške. Izlet u ljepši dio realnosti završen. Kod kuće čeka stan u renoviranju i cantimetar prašine na tastaturi. Pitam se ponekad isplatili je se uopšte više i brisati.