четвртак, 18. фебруар 2016.

Sokolski i ankete


Gdje pronalazite ove u anketama pitao me je trener Sale još prije nekoliko godina. Totalno nepotrebno nastavio bi on a ja sam tada pravdao da je dobro da se čuje glas naroda u prilogu.
„Kakav glas naroda, ti njega pitaš o Ustavu i prenosu nadležnosti on ne zna ni gdje živi a pogotovo šta su nadležnosti. Sve to neko sa strane gleda i snima i onda na osnovu budala koje vi anketirate i puštate pravi sliku o naciji, nažalost stvarnu.“

Anketu u kojoj su gradjani Srpske govorili o aplikaciji BiH za članstvo u Uniji, zanimljivo ponovo sam gledao sa trenerom Saletom. Anketa živopisna, od Trebinja do Banja Luke. Anketirani mahom imaju negativan stav o ulasku u Uniju, eventualnom. Jedan viče: „Ne vjerujem ja baš da će nama tamo biti dobro“, drugi: „Šta ima Evropa što mi nemamo“, treći: „oni će samo nas iskoristiti i uzeti naše sve“. Ne smijem ni da pogledam u trenera. Čekam reakciju.
On savršeno staloženo kaže „vidiš budala, sve jedan leti da radi kod švabe, gleda kako će pobjeći odavde, dvadeset maraka za teretanu nemaju a sve jedan misli da nam je bolje bez Evrope!“


P.S Lista istaknutih članova Sokolskog doma koji su napustili Republiku Srpsku konstantno se povećava. Australija, Austrija, Amerika, Irska. Umalo i Čile ali je jedan vraćen sa aerodroma u Santjagu. Izgledao previše nabildan.