уторак, 27. децембар 2016.

Čuvar bebe u zimskom periodu

Aleksej spava. Konačno. Čuvanje bebe teže je od druge smjene u skupštini. A tamo se čovjek za nekoliko časova nasluša svega i nagleda podosta idiotskih faca. Koje odlučuju o sudbinama ljudi. Indirektno jer Tata odlučuje o svemu.

Blog trpi. Izvori su mi zakazali a ja sam se odao bildanju. Za svaki slučaj. Svejedno je Nova godina i svejedno mi iza ledja govore kako glumim Vaskovića. Budale, misle da je to uvreda za novinara.
Miševi koji samo izvještavaju sa dogadjaja preplavili su profesiju. Svi se pravdaju da im je dosta svega a niko čestito nije ni počeo da radi. Oni koji bi mogli neće jer su plate mizerne a sistem vrijednosti ne potoji. Nije opravdanje ali nije čudo što je novinarstvo na vrlo niskim granama.

U gradskoj skupštini ništa novo. Odbornik Milaković u hodniku moli odbornika Mirošljevića da zamoli odbornika Zorana Talića da ne diskutuje. Ne znam epilog. Otišao sam.

Nešto se kuva u Centru za socijalni rad.

Policajci će dobiti manje plate ali nove uniforme. Ponovo će koštati oko sedam miliona maraka. Kao i ove, dvije godine stare, aktuelne.

F.K. Borac dobio pomoćno igralište. Iskreno sam mislio da će poslije izbora tu osvanuti parking. Kažu mi da su najskuplji bili golovi.  Igračima i radnicima se duguje. Ne bi bilo loše da posjete neku utakmicu Igokee poput rukometaša. Mislim zbog plata.

Nešto se kuva u Centru za slušno oštećenu djecu u Banja Luci. Zemljište u pitanju.

Semafor kod skupštine je projektovao Idiot.

Jasmina Davidović posjetila je Centar Zaštiti me. Niko nije pričao o Duplim platama. Nemaju ni sagovornika. Direktor je sada poslanik u skupštini. Odnosno poslanica.

Anton Kasipović rekao da je moj prijedlog Petog člana Zakona o novinarima odličan. Čekam da ga Klub novinara uvrsti u prijedlog.

Marko Simonović nije normalan.


Aleksej se budi. Odoh da robijam.