понедељак, 21. новембар 2016.

Lukač o Vaskoviću, nakon pitanja dva novinara

Slobodan Vasković je saopštio da je iz bezbjednosnih razloga napustio zemlju. Da li imate ikakvih saznanja i kako komentarišete to da novinar zbog bezbjednosti mora da napusti zemlju? Danima tvrdi da mu je bezbjednost ugrožena.

Novinari imaju pravo da putuju kuda hoće, meni nije poznata činjenica da je ugrožen na bilo koji način niti je MUP-u RS prijavio nešto tako. Ja sam neki dan izjavio i to sada mogu da potvrdim, bilo koji novinar i bilo koji gradjanin u RS ako se osjeća ugroženim može da se obrati policiji i dobiće zaštitu.

Pretpostavljam da ste čitali njegove tekstove u kojima tvrdi da mu prijete ljudi iz vrha vlasti. Imate li informacije o tome?

Kao što sam rekao on nije prijavio ništa od toga zvanično. On mnoge tekstove postavlja na svom portalu i ima svoje vidjenje situacije ali ako se osjeća ugroženim on ili bilo ko od članova njegove porodice po bilo kom pitanju mora zvanično da se obrati policiji RS. Mi ćemo svakako provesti istragu bez obzira ko ga ugrožavao, njega ili bilo koga drugog, i pružiti mu zaštitu.

U nekoliko navrata ranije prijavljivao je napade na svoju bezbjednost. Da li su ti slučajevi istraženi?

Ne znam na kada mislite, kada je to bilo?

U proteklih godinu dana dva napada, jedan na Vlašiću automobilom drugi u centru grada. Fizički nasrtaj.

Ja sam to vidio samo na njegovim portalima. Zvaničnu prijavu u ministarstvu nisam vidio niti smo uspjeli da dokažemo da se nešto tako desilo. Dajte samo konkretne dokaze ako ih ima i mi ćemo provesti svaku istragu u skladu sa našim ovlaštenjima i pronaći onoga ko ugrožava bilo koga, da li od naših gradjana a naročito od vas novinara bez obzira o kome se radi i ko ima svoje mišljenje o političkoj situaciji. Da li se to nama svidjelo ili ne naša dužnost je da radimo na zaštiti naših gradjana svakako i novinara i to ćemo i uraditi.