четвртак, 23. новембар 2017.

Pivo nakon basketa, razgovor ogorčene četvorke

Počinjem da sumnjam da ne idemo na pivo zbog basketa već da na basket idemo zbog piva poslije basketa. Kako god, pivski razgovori su uvijek ugodni naročito nakon muškog znojenja bez tuširanja, u staroj sali gdje je trica još uvijek na šest metara.

-Ljudi, Ceca pjeva u T------ za Novu godinu. 110 evra ulaz po osobi.
- Koliko?
-110 evra stari, 220 maraka jebenih samo za ulaz.
-čuo sam da je konzumacija pića neograničena
- daj čovječe, bez obzira, ko to u Banjaluci može da plati
- mogu djeca novopečene elite. Mogu samo da zamislim na šta će to da liči
- ma biće tu i političara, dekana, profesora
- čovječe božji znaš li ti koliko se tu love vrti
- ne mogu ja, meni ne ide u glavu da neko ovdje ima toliko para
- odakle neko može kupiti pošteno u Banjaluci auto od sto, dvjesta hiljada. Nema šanse. Koliku god platu da ima.
- pa dobro, sigurno ima odredjen broj ljudi što pošteno mogu zaraditi tolike pare
-ima naravno ali nema na hiljade, ovdje svaki dan gledaš sina od onog, kćerku od onog kako voze bijesna auta a sve poluretardirano to mene boli.
- eno sin od onog otvorio klub u onoj zgradi sa mnom u školu išao, momak majke mi veze sa životom nema
- jebiga nema ali kaže tati, tata ja bih malo tamo ja bih pokušao malo ovo a tata kešira
- sjećas se ti Čorba onog klinca što je dolazio u T? E, e taj...on ti je sad u Vladi, u mladima SNSD-a skupljao glasove i članove ja ne mogu da vjerujem. Momak nije znao gdje je šupalj.
- sve to stoji da nam idioti odredjuju sudbine ali pazi nije da mi svi zajedno nismo krivi, niko ne reaguje, svi ćutimo i samo konstatujemo.
-znaš šta mene najviše boli, ne boli mene što neko ima para, što vozi dobro auto majke mi ne smeta mi to. Ako je neko pametan i vrijedan neka vozi i treba. Mene boli što gledam takve likove kako glume elitu, puni para a ja petnaest godina radim već kao konj u šest svako jutro ustajem i šta imam- kurac.
- nemaš ti ovdje puno izlaza ili metak u čelo samom sebi kada poludiš ili na granicu pa bježi što dalje ili se prikloni pa skupljaj glasove pa malo kradi pa imaj i ti. Nema izbora.
-ma ne mogu ja sad uzeti ženu i dijete i bježati negdje, počinjati iz početka sve a ovdje gradiš kao nešto petnaest godina, jel sad trebam ići babama u Njemačku prati guzice a 16 godina sam u školu išao alo?
-tamo ćeš bar moći djetetu kupiti šta god poželiš
- ma ne možeš ti ovdje ni pametan uspjeti, ako nešto napraviš razvaliće te, što bi oni dozvolili konkurenciju
- ne znam, ja stvarno ne vidim kako ovo može opstati još dvadeset, trideset godina
-Zoka jel smetamo mi, koliko je sati
- provrijednili su se ovi iz komunalne obilaze često jebiga
-Ajd naplati života ti
-16.40
- u jebote ja nisam ponio novčanik
-ajde nema veze ti ćeš sljedeći put
- stvarno sam zaboravio ne muljam
-moglo bi se stati kod Klasa na burek
-ma joj bolan ne mogu, kasno je a i ustajem u pet i žena i ja smo prva smjena pa dok nju odvezem na posao.