петак, 15. децембар 2017.

Pivo poslije basketa trula opozicija i holandski vazduh

- Večeras sam baš trčao po terenu uništio sam vas
- Realno, ja nisam mogao potrčati baš sam umoran
- Realno to je tvoj problem. Prolazio sam kao Ročesti
- Momci šta pijete, jel opet 4 nektara 1 jelen?
- Meni ne treba čaša
- Šta je ovo s ovim vremenom jeste vidjeli šta napravi vjetar po gradu
- Ja sam samo gledao hoće li mi antenu od Totala odnijeti
- Jeste pratili skupštinu šta bi ono sa opozicijom ponovo
- Ništa brate dragi ne znaju ni sami više šta hoće
- Ne znam šta bih ti rekao ako su već mudo neka vrate mandate i plate do kraja mandata a ne ovako malo bi u skupštinu malo ne bi
- Ja ne kontam što oni nešto konkretno ne urade, pobiješ se, izbace te ali si onda opozicija
- Ma o čemu pričaš ti, ko od njih ima interes da se mijenja bilo šta, čovječe božiji svako od njih živi kao bubreg u loju, ovako najlakše kao opozicija si a super.
- Ne znam majke mi ovi su lopovi i katastrofa ali realno opozicija je gola voda sto godina istu priču...
- Sve je ovo otišlo...
- Znaš ti da Republika Srpska nema svoj vazduh da je Mile prodao Holandjanima čini mi se
- Sjećaš se, Slobo je pisao davno
- To je po meni najjača priča, jebeš sve ovo kriminal tamo vamo
- Ne kontam
- Svaka država u Evropi zbog zagadjenja ima odredjen indeks gradnje zagadjivača tako nekako
- E mi smo svoja prava prodali Holandjanima i sad i da hoćeš ne možeš praviti fabriku jer na osnovu tvog vazduha Holandjani prave
- Čuj to
- Jel to znači da ja sad kad padnem Ajaksa na tiketu mogu prdnuti i reći jebem vam majku eto vam vaš vazduh?
- Zoka ajd naplati
-22,60
- Ja ću ovih 60