петак, 27. јул 2018.

Krug po Mejdanu

Sastanak kućnog savjeta. Mitar predsjedava. Bolje bi vodio državu od ovih koji je sada vode ali to i nije neki uspjeh. Za njegovog vakta račun nam se samo povećava dok svi znamo šta je sa računima Republike Srpske. 

Tačka 1.
Jedna firma želi da uvede optičke kablove. "Može, kad smo dali Mtelu vala možemo i njima."
"Ja sam sa Mtelom odavno raskrstio". I ja bih ali šta ću kad imaju i SK i Arene."

Tačka 2.

"Moramo riješiti ovo ispred ulaza, voda nam prolazi nekud i stradale su kocke ove."

Zaključak je da se pronađe neko ko legalno posluje pa da se vidi šta treba da se uradi. Ja već mjerkam pločice, trebaju mi za selo. Ivo je skeptičan, više vjeruje u ovo što je napravljeno prije trideset godina kakvo god da je nego u popravku. 
Valja to napraviti pa nek potraje bar dvadeset godina i dobro je. Do tada će nas raseliti odavde dobacuje komšinica sa trećeg sprata. 

Sastanak zavšava. Selim se u market. Dolaze gosti. Njima sok meni pivo. Mira iz komšiluka za sve jedan proizvod pita za cijenu. Primjećujem da primjećuje razliku i u deset feninga. Snježana kuka kako joj je sin već predugo u Njemačkoj i kako mu je najteže to što ne viđa ženu i djecu. 

Selim u pekaru. M.V. twiteraš u usponu ulazi poslije mene.

"Kako je? Dobro je? Šta ima po twiteru, vidim tučeš? Ja imam problem u kafani sa twiterom." "Primjetio sam ja to, šta te briga ionako svi samo pametuju i da oprosti ova radnica seru po twiteru." "Ma da, svi se bune svi kao nezadovoljni a Mile svake izbore dobije."
"Ja recimo najviše volim ove kad pametuju a što su Milu i doveli na vlast."

"Vidimo se." Vidimo se."

Nego, drugar me zove da večeras na Manjači fotkamo pomračenje Mjeseca. Ako se razvedri kaže. 
Kakvo pomračenje davno nam se smrklo davno je rekao Baja, pomišljam.